Obchodní podmínky pro poskytování služeb Ambulance ORIGANUM s.r.o.
-
Úvodní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky pro poskytování služeb Ambulance ORIGANUM s.r.o. (dále jen „Podmínky“) ve smyslu § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi klientem a Poskytovatelem týkající se veškerých smluvních vztahů vzniklých mezi klientem a Poskytovatelem v souvislosti s poskytováním služeb ze strany Poskytovatele, které zahrnují zejména, nikoliv však výlučně, (i) oblast zdraví a relaxace, především psychologické poradenství, diagnostiku, psychoterapeutickou a adiktologickou péči, dále konzultační a poradenské služby, terapii a ambulantní léčbu, a to v individuální či skupinové formě, a (ii) zdravotní služby v oboru péče adiktolog, dětská a dorostová psychiatrie ve formě ambulantní péče a domácí péče (dále jen „Zdravotní služby“)
(dále jen společně „Služby“).
-
Služby se zaměřují na následující oblasti:
-
léčba závislostí (závislost na alkoholu, závislost na lécích, závislost na drogách, gamblerství),
-
péče o duši (úzkosti, deprese, vyhoření, životní krize).
-
Klientem se rozumí fyzická osoba, se kterou byla uzavřena smlouva, případně osoba, které byl doručen návrh na uzavření smlouvy a/nebo osoba, která doručila Poskytovateli návrh na uzavření smlouvy ve formě objednávky, a/nebo která učinila vůči Poskytovateli prohlášení nebo jiné včasné právní jednání, z něhož lze dovodit vůli uzavřít smlouvu, tak jak předpokládají tyto Podmínky (dále jen „Klient“).
-
Pacientem se rozumí Klient, kterému jsou poskytovány Zdravotní služby (dále jen „Pacient“).
-
Smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi Klientem a Poskytovatelem v písemné nebo ústní formě, jejímž předmětem je poskytnutí Služeb Klientovi Poskytovatelem za úplatu, a to za podmínek stanovených ve smlouvě a v těchto Podmínkách (dále jen „Smlouva“).
-
Poskytovatel prohlašuje, že je na základě platného oprávnění k poskytování zdravotních služeb poskytovatelem Zdravotních služeb v oboru péče adiktolog, dětská a dorostová psychiatrie ve formě ambulantní péče a domácí péče ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o zdravotních službách"), Poskytovatel neposkytuje jiné zdravotní služby nebo zdravotní péči.
2. Kontaktní údaje Poskytovatele
-
Kontaktní údaje Poskytovatele jsou následující:
Ambulance ORIGANUM s.r.o.
IČO: 171 64 052
Jindřišská 941/24, 110 00 Praha 1
pověřená osoba: Mgr. Aleš Kuda
odborný zástupce pro obor psychologické poradenství a diagnostika, adiktologie: Mgr. Aleš Kuda
odborný zástupce pro obor dětské a dorostové psychiatrie: MUDr. Olga Glaszner
tel.: 601 543 465
e-mail: info@institutoriganum.cz
internetové stránky: https://www.institutoriganum.cz/sanatorium-origanum
-
Uzavření Smlouvy
-
Smlouva je uzavírána v ústní nebo písemné formě, a to buď osobně v zařízení Poskytovatele, anebo prostřednictvím objednávky.
-
Písemná objednávka Klienta, jejímž předmětem je poskytnutí Služby, je návrhem na uzavření Smlouvy. Objednávka musí obsahovat alespoň identifikační údaje Klienta a specifikaci požadovaných Služeb. Odesláním písemné objednávky Klient bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Podmínek a potvrzuje, že se seznámil s jejich obsahem a souhlasí s nimi.
-
Poskytovatel není odpovědný za správný výběr Služby, který provedl Klient, neboť v dobré víře a důvodně předpokládá, že Klient je svéprávná osoba vědomá si následků svého jednání, výběr provedl o své svobodné vůli, při zvážení všech okolností a s běžnou péči a opatrností a na základě informací o Službách poskytnutých Poskytovatelem či zveřejněných na internetových stránkách Poskytovatele a své rozhodnutí potvrdil zasláním objednávky.
-
Písemná objednávka může být učiněna e-mailovou zprávou, datovou zprávou, prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, případně prostřednictvím kontaktního formuláře, bude-li zveřejněn na internetových stránkách Poskytovatele. V pochybnostech se má za to, že objednávka byla doručena třetím (3.) dnem po jejím odeslání.
-
Klient může zrušit objednávku e-mailovou zprávou, datovou zprávou nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, dokud mu není doručeno potvrzení o přijetí objednávky Poskytovatelem. Později lze objednávku zrušit, pokud s tím Poskytovatel souhlasí.
-
Lhůta pro přijetí objednávky Poskytovatelem je deset (10) kalendářních dní ode dne jejího doručení. Objednávka zaniká, není-li v této lhůtě přijata.
-
K uzavření Smlouvy dochází okamžikem bezvýhradného přijetí objednávky ze strany Poskytovatele. Poskytovatel dle § 1740 odst. 3 Občanského zákoníku vylučuje přijetí objednávky s dodatkem, změnou nebo odchylkou. Jakýkoliv dodatek, změna nebo odchylka od objednávky se považují za nový návrh na uzavření Smlouvy, který podléhá potvrzení o přijetí objednávky.
-
Klient potvrzuje souhlas se zněním Smlouvy také uhrazením ceny za Služby. Z důvodu právní jistoty smluvní strany mohou dodatečně uzavřít Smlouvu v písemné formě.